VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
- Úvodné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) vydáva Ing. Katarína Medvecová Plichtová, IČO: 50741489, s miestom podnikania: Hviezdna 1405/4, 94 901 Nitra, emailová adresa: medvecova.plichtova@gmail.com, telefonický kontakt +421905413320 (ďalej len „Poskytovateľ“).
- Poskytovateľ poskytuje služby v oblasti koučingu, mentoringu, vzdelávania talentov ľudí a ich silných stránok.
- Poskytovateľ prevádzkuje webovú stránku www.katkamedvecova.sk, na ktorej ponúka svoje služby najmä vo forme zisťovania svojich talentov prostredníctvom dotazníkov a následných konzultácií (ďalej len „Služby“).
- Tieto Podmienky upravujú aj podmienky uzavretia zmluvy na diaľku medzi Poskytovateľom a klientom na webovej stránke www.katkamedvecova.sk (ďalej len „Webová stránka“).
- Klientom sa podľa týchto Podmienok rozumie osoba, ktorá akceptuje tieto Podmienky zakliknutím tlačidla „súhlasím so všeobecnými obchodnými podmienkami“ na Webovej stránke pri objednaní Služby (ďalej len „Klient“).
- Služby
- Klienti si môžu na Webovej stránke objednať online hodnotenie spoločnosti Gallup s označením CliftonStrenghts, po vyplnení ktorého budú vyhodnotené jeho talenty, s ktorými môže potom pracovať v profesijnom ako aj súkromnom živote (ďalej len „Online dotazník“). Online dotazník je možné vyplniť v anglickom, českom jazyku alebo inom svetovom jazyku.
- Klienti si môžu objednať rôzne výstupy Online dotazníka, ako napr. výsledný profil Top 5 talentov, Komplexný profil 34 talentov a iné. Každý výstup Online dotazníka ma určenú inú cenu, ktoré je uvedená v objednávkovom formulári. Poskytovateľ poskytuje aj ďalšie individualizované výstupy Online dotazníka a to konkrétne Manager report, Sales report, Leaders report po individuálnej dohode s Klientom.
- Klienti si môžu zároveň s objednaním Online dotazníka objednať aj konzultácie vo (ďalej spoločne len „Konzultácie“), v ktorých si s Poskytovateľom dohodnú konzultáciu výsledkov Top 5 talentov alebo vyhodnotenie Všetkých 34 talentov po tom, čo Klient získa výstup Online dotazníka. Cena Konzultácie je uvedená aj v objednávkovom formulári.
- Presný termín Konzultácie si Klient rezervuje z termínov ponúknutých Poskytovateľom podľa jeho pracovného kalendára. Po rezervovaní termínu je Klientovi doručený mail potvrdzujúci termín Konzultácie a link na online platformu v dohodnutom termíne.
- Konzultácie prebiehajú predovšetkým formou online stretnutia cez platformu určenú Poskytovateľom. Osobná konzultácia sa uskutoční len na základe výslovnej predchádzajúcej dohody s Poskytovateľom.
- Dĺžka trvania Konzultácie je uvedená v popise Služby. V prípade oneskorenia Klienta na dohodnutý termín Konzultácie bude stanovený čas Konzultácie dodržaný a teda skončí vo vopred určenom čase. V prípade omeškania Poskytovateľa bude dĺžka Konzultácie dodržaná v celom rozsahu a to buď počas predmetnej Konzultácie alebo v neskoršom dohodnutom termíne.
- Zmenu alebo zrušenie termínu Konzultácie na základe písomnej žiadosti Klienta zaslanej ako mail alebo sms správa je možné uskutočniť po dohode s Poskytovateľom najneskôr 48 hodín pred naplánovaným termínom Konzultácie. Zrušenie alebo žiadosť o zmenu termínu Konzultácie po tejto lehote, rovnako ako aj nedostavenie sa Klienta na dohodnutý termín Konzultácie, bude považované za realizovanú Konzultáciu v rámci objednanej Služby a Poskytovateľovi zaň patrí dohodnutá cena vo výške 100%.
- Poskytovateľ poskytuje v rámci Služieb aj možnosti firemného vzdelávania. Klient môže požiadať Poskytovateľa cez objednávkový formulár o firemné vzdelávanie pre svoj tím zamestnancov. Poskytovateľ po doručení objednávky následne zistí potreby zamestnancov klienta a na základe týchto informácií pripraví/vyhotoví individuálnu ponuku pre Klienta zohľadňujúcu presné potreby jeho tímu.
- Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Klientom
- Ak je Klient spotrebiteľom, zmluva medzi ním a Poskytovateľom sa uzatvára v zmysle § 51 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov, súčasne sa riadi ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, v znení neskorších predpisov.
- Ak Klient nie je spotrebiteľom, zmluva je uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a Klient nemá právo odstúpiť od Zmluvy podľa článku 5 týchto Podmienok.
- Predmetom zmluvy je záväzok Poskytovateľa dodať Klientovi Službu a ako protiplnenie záväzok Klienta za Službu zaplatiť cenu, a to za podmienok, ktoré bližšie upravujú tieto Podmienky (ďalej len „Zmluva“).
- K uzavretiu Zmluvy medzi Poskytovateľom a Klientom dochádza za nasledovných podmienok: (i) Klient si vyberie niektorú z ponúkaných Služieb Poskytovateľa na Webovej stránke a po jej výbere vyplní objednávkový formulár s údajmi potrebnými na ďalšiu komunikáciu s Klientom (ďalej len „Objednávkový formulár“) (ii) Klient zaklikne pri objednávke súhlas s Podmienkami a skutočnosť, že sa oboznámil s podmienkami spracovania osobných údajov (iv) Klient potvrdí objednávku s povinnosťou platby.
- Po odoslaní objednávky Poskytovateľovi bude doručená Klientovi informácia o potvrdení jeho objednávky na e-mailovú adresu uvedenú v Objednávkovom formulári. Poskytovateľ zároveň Klienta požiada o zaslanie údajov potrebných na vystavenie faktúry za Služby.
- Poskytovateľ sprístupní Online dotazník spolu s podrobnými pokynmi na jeho vyplnenie, ako aj dohodne termín Konzultácie až po zaplatené ceny za Služby.
- Zmluva je uzavretá na dobu určitú, ktorá uplynie okamihom doručením výstupu z Online dotazníka alebo poskytnutím Konzultácie zo strany Poskytovateľa.
- Platobné podmienky
- Ak si Klient objedná Službu, je povinný uhradiť cenu za Službu určenú Poskytovateľom. Cena za Službu je konečná (t.j. celková) a zahŕňa akékoľvek a všetky náklady Poskytovateľa potrebné na dodanie Služby. Poskytovateľ nie je platiteľom DPH.
- Cenu za Službu Klient uhradí bezhotovostným prevodom na bankový účet Poskytovateľa uvedený na faktúre. Faktúru za Službu zašle Poskytovateľ Klientovi v elektronickej podobe na emailovú adresu Klienta uvedenú v Objednávkovom formulári alebo na inú emailovú adresu určenú Klientom. Splatnosť faktúry za Službu je sedem (7) dní odo dňa doručenia faktúry Klientovi emailom, ak sa Poskytovateľ a Klient nedohodli individuálne inak. Dňom úhrady sa rozumie pripísanie ceny za Služby na účet Poskytovateľa.
- Akákoľvek faktúra vystavená na základe týchto Podmienok musí spĺňať náležitosti podľa príslušných právnych predpisov. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať dané náležitosti, je Klient oprávnený vrátiť faktúru Poskytovateľovi na opravu a Poskytovateľ je povinný faktúru opraviť, pričom počas tejto doby neplynie lehota splatnosti faktúry. V prípade omeškania Klienta so zaplatením faktúry v dohodnutej dobe splatnosti má Poskytovateľ právo požadovať od Klienta zaplatenie úrokov z omeškania vo výške ustanovenej všeobecne záväzným právnym predpisom platným v prvý deň omeškania.
- Odstúpenie od Zmluvy
- Klient, ktorý je spotrebiteľom, má právo do štrnástich (14) dní odo dňa uzavretia Zmluvy od nej odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu, zaslaním oznámenia o odstúpení od Zmluvy na kontaktný email Poskytovateľa alebo poštou na adresu sídla Poskytovateľa. Formulár na odstúpenie od Zmluvy tvorí prílohu č. 1 týchto Podmienok.
- Poskytovateľ upozorňuje Klienta na skutočnosť, že pokiaľ si Klient s Poskytovateľom dohodne, že Online dotazník si vyplní a/alebo termín Konzultácie sa uskutoční skôr než uplynie 14-dňová zákonná lehota na odstúpenie od Zmluvy, Klient stráca právo na odstúpenie od Zmluvy. Klient týmto dáva Poskytovateľovi súhlas s tým, že Online dotazník môže byť z jeho strany vyplnení a/alebo Konzultácia môže byť poskytnutá aj pred uplynutím zákonnej lehoty na odstúpenie od Zmluvy, pričom si je Klient vedomý, že tým stráca možnosť odstúpiť od Zmluvy.
- Odstúpením od Zmluvy sa Zmluva ruší od začiatku a zmluvné strany sú povinné si navzájom vrátiť všetko, čo podľa nej dostali. V prípade odstúpenia od Zmluvy Klientom alebo Poskytovateľom je Poskytovateľ povinný do štrnástich (14) dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy vrátiť všetky už zaplatené platby za Službu Klientovi rovnakým spôsobom, aký použil Klient pri svojej platbe, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
- Licenčné podmienky
- Klient berie na vedomie, že výstup Online dotazníka, ktorý získa po jeho vyplnení je považovaný za autorské dielo podľa zákona č. 185/2015 Z.z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov (ďalej len „Písomný výstup“).
- Klient môže Písomný výstup použiť len pre svoju osobnú potrebu.
- Klient nie je oprávnený udeliť tretej osobe sublicenciu na použitie Písomného výstupu. Klient nesmie Písomný výstup zverejniť a/alebo ho akokoľvek rozširovať na verejnosti.
- Všetky práva k Webovej stránke a jej obsahu, a to hlavne autorské práva, práva k ochranným známkam, know how patria Poskytovateľovi. Bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa je zakázané ich kopírovať, rozširovať, používať pre komerčné potreby, vydávať za vlastné.
- Sťažnosti, reklamácie a podnety
- Klient je povinný akékoľvek svoje sťažnosti, reklamácie alebo podnety nahlásiť Poskytovateľovi, ak je to možné ihneď, telefonicky alebo e-mailom na kontaktné údaje Poskytovateľa uvedené vyššie v týchto Podmienkach. Klient je povinný pri využití práva na sťažnosti, reklamácie alebo podnetu uviesť vo svojom podaní všetky namietané skutočnosti tak, aby bolo zrejmé, čo presne Klient namieta a čo presne od Poskytovateľa žiada, aby splnil.
- Pokiaľ je Klient názoru, že poskytnutá Služba má vady (t.j. rozsahom alebo kvalitou nezodpovedá opisu Služby), má právo Službu u Poskytovateľa reklamovať. Pokiaľ je vada Služby odstrániteľná, môžete žiadať vykonanie nápravy, doplnenie Služby alebo poskytnutie zľavy zo zaplatenej ceny. Pokiaľ vadu odstrániť nejde a Službu preto nevie použiť, môže od Zmluvy odstúpiť alebo chcieť zľavu z ceny Služby.
- Poskytovateľ upozorňuje Klienta, že za nesprávne, respektíve vadné poskytnutie Služby, sa nepovažuje subjektívna nespokojnosť a nesplnenie očakávaní Klienta.
- Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu Klienta najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie. Po prehodnotení sťažnosti, reklamácie alebo podnetu Poskytovateľ oboznámi Klienta s možným riešením problému, resp. s výsledkom prešetrenia.
- Zodpovednosť Poskytovateľa
- Poskytovateľ upozorňuje Klienta na skutočnosť, že Služby slúžia výlučne na informatívne a edukatívne účely Klienta.
- Nakoľko predmetom Služby nie je dodanie tovaru, ustanovenia § 622 – 623 Občianskeho zákonníka sa na ne nevzťahujú.
- Záverečné ustanovenia
- Tieto Podmienky sú platné a účinné od [•].
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť Podmienky zverejnením novej verzie Podmienok na svojej Webovej stránke. Zmena Podmienok je tak účinná voči Klientom a tretím osobám dňom zverejnenia Podmienok na Webovej stránke Poskytovateľa. Zmena Podmienok sa vzťahuje na Zmluvy uzatvorené po zverejnení novej verzie Podmienok na Webovej stránke.
- Akákoľvek komunikácia zmluvných strán súvisiaca s týmito Podmienkami bude doručovaná písomne na adresu zmluvnej strany alebo emailom. Zmluvné strany sú povinné bezodkladne si oznamovať zmenu poštovej alebo elektronickej adresy na doručovanie písomností.
- Ak sa niektoré ustanovenie Podmienok ukáže byť neplatné alebo nevymáhateľné, ostatné ustanovenia Podmienok zostávajú aj naďalej záväzné s plnou platnosťou a účinnosťou. V prípade takejto nevymáhateľnosti alebo neplatnosti ustanovenia Podmienok sa Poskytovateľ zaväzuje nahradiť dané ustanovenie iným ustanovením, ktoré v najväčšej možnej miere reflektuje účel týchto Podmienok.
- Podmienky a vzťahy z nich vyplývajúce sa riadia slovenským právnym poriadkom, a to aj v prípade, že by obsahovali medzinárodný prvok.
- Spory medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z týchto Podmienok sú oprávnené rozhodovať slovenské súdy. Činnosť Poskytovateľa podlieha v zmysle predpisov o ochrane spotrebiteľa dohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie (soi.sk) Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj,Staničná 9, P. O. BOX 49/A, 950 50 Nitra 1.
V Nitre, dňa 5.5.2023.
Príloha č. 1
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
– Komu ………….. [Predávajúci doplní svoje meno, priezvisko a adresu miesta podnikania, ak ide o fyzickú osobu, ktorá je podnikateľom, obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, ak ide o právnickú osobu, prípadne faxové číslo a e-mailovú adresu]:
– Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby* : …………..
– Dátum objednania/dátum prijatia* …………..
– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) …………..
– Dátum …………..
* Nehodiace sa prečiarknite.